.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

torsdag 29. september 2011

Skjemmest...



...og det noe veldig!

Har jo vunnet flere kjempefine  giveaways (noen for en god stund siden) uten å takke ordentlig for de i et innlegg!
Har takket for gavene altså,  bare ikke her på bloggen ;)


Hos Line Cathrin med den inspirerende bloggen Shabbylishious 
(og verdens koseligste drivhus) var jeg så heldig å vinne  2 nydelige hjemmelagde blondearmbånd, som også kan brukes som magebånd på kubbelys.  Se så vakkert det ene ble rundt GloLite lyset mitt!


Ps. Helt spesielt lys dette....legg merke til at HELE lyset lyser!

 Line Cathrin lager mye annet vakkert også - også for salg ;) Klikk HER for å  titte innom etsy-shoppen hennes ;)



Enda en nydelig hjemmelaget gave, var jeg så heldig å vinne hos Mette med bloggen Romantikk-takk :) ! Hun tror jeg må være en av blogglandias mest kreative på håndarbeidsfronten! Utrolig så mye lekkert den  jenta kan trylle frem ved hjelp av symaskinen, stikkepinnene eller heklekroken sin! Hos henne var jeg så heldig å vinne dette kjempefine heklede putetrekket!


Bildet er hentet fra Mettes blogg.

Se så nydelig! For en jobb det må ha vært å lage dette!
Tilogmed knytebåndene er heklet!

Tusen takk Mettemor! Puten ble kjempefin i den lille slagbenken vi har på soverommet :) (Bilder kommer)

Hos den kjempefine bloggen til Monica med bloggen Tyrifryd ,var jeg så heldig å vinne et gavekort på 200,- kr hos Fru Dahl. Ingen problemer overhodet å finne noe der som man har lyst på! Valget var enkelt, og på vaskerommet nå står det en flunkende ny flaske husvask med lavendelduft fra Durance!

Vel, flunkende og flunkende...er vel en sannhet med modifikasjoner, fnis ;) Er jo faktisk en  "liten" stund siden *kremt*  jeg vant det gavekortet :D.
Tror det var i mai engang *rødme*
Bedre sent enn aldri, eller hva? Huff, jeg gremmes her jeg sitter!
Tusen takk Monica *hjerte*

Sist,men ikke minst, så har jeg vunnet  en rålekker lampe fra Home and Cottage, hos søte Nina Iren med  bloggen Mitt lille slott!
*rødme rødme - vant denne allerede i slutten av april*


Bildet:Mitt lille slott
  Lampen  passet perfekt inn i loftsgangen vår og ble hengt opp umiddelbart, men desverre er ikke den plassen akkurat bloggbar for øyeblikket siden vi holder på med noen utbedringer der.
Før/etter bilder kommer i et senere innlegg ;)

Er helt overveldet over hvor heldig jeg har vært som har vunnet så mye fint!

Mulig det blir en liten giveaway her på bloggen også om en stund ;)

PS. FÅR DESVERRE IKKE TIL Å KOMMENTERE PÅ BLOGGENEN DERES FOR TIDEN! Hver gang jeg trykker på "publiser" så forsvinner teksten jeg har skrevet! Noen andre som sliter med det samme?

Klem fra Lise

19 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Så heldig du har vært da :)
Mange utrolig flotte gaver...
Håper den vinnelykken kan smitte litt over på meg :))
GloLite lyset ditt, hvor kan en få kjøpt sånne?
Det var jo et skikkelig blikkfang !!
Koselig blogg du har :)

Klem Heidi

Auuud sa...

Så fine premier!

Likte så godt lyset ditt, hvor hele lyste. Stilig! :)

Klem

Unknown sa...

Gratulerer med en HAUG med flotte premier;))
alltid stas med pakker i posten!

Ha en finfin kveld!

Klem line

Sivs verden sa...

Så utrolig fint det lyset var:)

Klem

Bettum Villa sa...

Ja, sier som de over. Gratulerer så mye med alle gavene. Var ikke få det :).
Ønsker deg en flott uke!
Klem Madelén

Hulda sa...

Skal si du har vært heldig! Mange fine gevinster. Likte veldig godt den lampa, puta også. Lyset var utrolig spesielt og vakkert.

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Så heldig du har vært! Gratulerer så masse!!
klem Hjørdis

liven sa...

Du har jammen vunnet fine premier....den beste premien var vel da pusen kom hjem igjen :o)

Linecas have sa...

Snakk om å være født under en heldig stjerne. Så mye pent du har vunnet.:)
De båndene mine ble jo helt supere på slike glo lite lys. det må jeg få fatt i. Bør vel lage flere å legge ut på butikken å vel. Hihi litt treg der.
Stor klem!

Anonym sa...

Letet på "butikken" din og fant ingen ja ja det synes jeg at du skal gjøre shabbydama (shabbylishious) ;) da får du ei bestilling skal du se, så snart eg skjønna meg på d derre.....

Mvh Isabel Partylite

Unknown sa...

Så heldig du har vært!! masse fine ting du har vunnet;)

Ha en riktig fin søndag;)
KLEM

blackenpot sa...

Tenk å være så heldig, mange flotte gaver!

Ønsker deg en flott uke.

Tove `blogg verden sa...

Vinnerlykke har du iallefall :) Gratulerer så mye med mange flotte premier :)

Hvis det står krysset av for "alltid pålogget", så kan det være grunnen til at du sliter med kommenteringen...ta bort huken og se om det hjelper :)
klem Tove

Anonym sa...

Må si du har hatt vinnerlykke :D Og så flotte gevinster da.

Ikke vær flau, du er jo bare et menneske! Kan ikke rekke over alt her i verden :)

Ja, jeg sliter også å få kommentert.. Er nok denne dataverden som er så komplisert etterhvert at det stopper opp litt innimellom ;)

Milla

"En Vintage Drøm" sa...

Det var flotte gaver, gratulerer.. :) Hun som har laget magebelte har masse flott! .. klem

Ingrid Andrea sa...

Du verden, det var da voldsomt for vinnerlykke du må ha da;)) Gratulerer. Kjempefine gaver du har fått!

...ja kommentarproblemer er det fler som "sliter" med nå om dagen vet jeg...

Anne (Moseplassen) sa...

Det lyset var jo helt genialt! Det er jo alltid flott når hele (eller i det minste store deler) av lyset faktisk lyser :)

Mailinn`s interiørblogg sa...

så mye fint du har vunnet lise=)

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Utrolig mye flotte premier...Grattis!!

Ønsker den finfin høstdag og uke:)
Klem Marianne:)

Link within

Related Posts with Thumbnails