.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

onsdag 28. mars 2012

En liten overraskelse i posten til den som gjetter riktig!


Ekstra fornøyd her jeg sitter... *smiler bredt* .... og klarer DU som førstemann (eller kvinne mest sannsynlig ;)) å gjette hvorfor, så vanker det en liten koselig overraskelse i posten til DEG!


Tips: Det vises på bildet ;)

Fortsettelse følger i morgendagens blogginnlegg, og da avsløres også vinneren av denne uhøytidelige lille gjetteleken!

Mulig det blir to premier, siden konkuransen også foregår inne på facebooksiden til bloggen ....og egentlig er det jo to ting som jeg er veldig fornøyd med her...;)

Ha en fin dag dere!
Klem fra Lise

20 kommentarer:

Bente sa...

Gjetter på at du snart er ferdig med å male trappa.

Nydelig hos deg.

Klem Bente

Anonym sa...

Heisann.

Det er snart påske og du har fått penger igjen på skatten;)

Mvh. Janne Melby.

Anonym sa...

Hei Lise :)

Tenk også at du e fornøyd med de fine grønne sokkan dine ;)

Hege Reinholdtsen

Trine sa...

Tipper du er glad for at sola skinner igjennom vinduene dine fordi de er nyvasket;)

Ha en fin kveld!

Anonym sa...

Hei igjen :)

den første kommentarn min kom ikke fram, så vart jo rart at eg hadde skreive også! i forgje innlegg.. :)
men tenker at du e fornøyd for at du fyr i ovnen og har det varmt og godt ;):)

Hege Reinholdtsen

Villa Fagerbakken sa...

Kan det være vaskefatet i gangen ; )
Ellers var døren veldig fin, mye lys inn: )
Klem Iris

hobbyvimsa sa...

Fått igjen på skatten,og feirer med fyr i ovnen og nye sokker:)

nyt dagen:)

Klem Linda:)

Fjellets datter sa...

Hei...tror nok du har vært så heldig og fått tak i "oksehøvler", som du sitter og beundrer!
Ha en fin-fin kveld!
Klem fra Kristin

mormor sa...

hei! du har fått fyr i ny-ovnen?;) mvh.turid.grubben@gmail.com

vår lille verden sa...

Ny dør? ikke veit eg men lekker e den!Ullsokkan åsså:))¨
klem
kathrin

Nennes sa...

At du har fått nydelige blomster :)

lineslilleplass sa...

Du sitter og koser deg framfør ny ovn kansje :-)

Jatte sa...

Ny vedovn? :) Eller ny lekker dør? :)

Uansett, nydelig var det hos deg..
KLem Jatte :)

Anonym sa...

Hei, Lise langt mot nord.
Jeg tror du har fått deg ny dør med sidefelt, og gjennom den kan du se at trappa og gangen er ferdigmalt!

Hilsen Randi

P.S
Ikke vet jeg om dette er rett, men veldig hyggelig har du det i alle fall!

Anonym sa...

Go kveill på mo...

D e væll di Vakre GRØNNE SåkkAN DU HAR FÅTT I PÅST`n..hOPE SO:=))
fiN BLÅGG FØRÆSSEN....

Anonym sa...

Tror kanskje du har nystrikka sokker på føttene:))

Unknown sa...

Ny vedovn

TonstadTunet sa...

Jeg tror du er snart ferdig med å male trappa og veggen i gangen:)
Ei god påske ønskes deg og dine!

Irén T. A. Færevaag sa...

I tillegg til to flotte lysestaker på bordet, lyser hjemmestrikka sokker godt opp :-D

Mitt Kreative Krypinn sa...

En bukett med nydelige tulipaner, fyr i ovnen og nye, gode, varme ullsokker på beina.
Ja, ikke vet jeg, men det må da være noe å glede seg over.

Klem fra Marit

Link within

Related Posts with Thumbnails