.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

lørdag 16. november 2013

Sukker fornøyd.....





...... og nyter synet av den råfine lysekrona jeg har fått i (tidlig) bursdagsgave til den snille samboeren min!

Her har man mannen som vet å glede sin kvinne ....hintet bare bittelittegranne om hva jeg ønsket meg *host* host* ;).

(*"bittelitt" = sendte ønskelista fra yndlingsnettbutikken min på mail til han. På ønskelista sto det èn ting ;)).



 Har ønsket meg lysekrone så lenge at jeg til og med hamstret sånne fine glødepærer med snurr på allerede for 1 ÅR SIDEN ( da de var på tur ut av markedet)  .....sånn i fall det ble lysekrone på meg en gang :D.


Nå skal kvelden nytes innendørs, med dempet belysning i lysekrona, og stormen "Hilde" luskende rundt veggene. 

Ha en fin helg dere!
Klem fra Lise 

18 kommentarer:

sivknivklestativ sa...

Gratulerer med ny lysekrone, det ble skikkelig fint. Greit å være tydelig på hva man ønsker seg, så er det ingen muligheter til å ta feil. Kos deg med dempet belysning og lørdagskos.

Jatte sa...

RÅÅFIN lysekrone :D :D

Heldige deg, og flink mann!

Nyt Søndagen,
Klemmer

Ann sa...

Gratulerer med et skikkelig smykke av en lysekrone! Men mannfolk og hint... ja da må man jo være T Y D E L I G! ;)))

Ha en fortsatt fin helg Lise! :0)

Stor klem, Ann,
Glassveranda.

Mitt Kreative Krypinn sa...

Nydelig lysekrone!

Klem Marit

liven sa...

"slitan" med ny lysekrone!
Den var kjempefin :)
Skjønner at du sukker fornøyd nå ja :)

ha en fin dag Lise

Anno 1924 sa...

Gratulerer med lysekrone!! Den ble kjempefin over spisestuebordet!! Jeg hamstret glødepærer før de forsvant fra markedet jeg også;)) Har maaaange;) He, he
Ha en nydelig søndag!:)) Klem

Unknown sa...

Så fin lysekrone.
Likte og godt spiseborde ditt.

Anne sa...

Jeg sukker med deg ...NYDELIG !
Nyt søndagen og den vakre lysekronen.
Klem Anne

stallnilsen sa...

Gratulere med en fin lysekrone, men æ beundrer like mye bilde av bordet ditt med den hvite duken og stolene vær gand æ ser bilder av det.
Den spise stua di med bord og stoler er bare helt nydelig ;)

Ha en fin søndag.

Lisbeth ;:O)

Hos Jorunn sa...

Gratulerer med en meget vakker lysekrone, Lise!!! Pene lysekroner er et smykke i seg selv, de gjør veldig mye i et rom:)

Ha en flott søndag, klem fra Jorunn

Unknown sa...

Gratulerer med flott lysekrone :) og så smart du var som hamstret pærer...så smart var ikke jeg :P

Ønsker deg en fin søndag

Klem Monica

Caroline sa...

Råfin lysekrone!
Flinke mannen som tok hintet da,hihi;)
Ha en fin søndag!
Klem Caroline

Camillas univers. sa...

Kjempe fin lyskrone:-)
Tror den var laget til deg jeg ;-)

Klem fra Camilla

Bestemors gamle laken sa...

Gratulerer med nydeli lysekrone:)

Ønsk deg en flott søndags ettermiddag.

Klem Gerd Kr.

Bente sa...

Fantastisk fin lysekrone. Nydelig spisebord og stoler.

Bestemors hus sa...

Det var en flott lysekrone, men jeg likte bordet og stolene litt bedre....ønske-ønske :)

Mrs. Monday sa...

Hei,

Takk for hyggelig kommentar inne hos meg!

Det stemmer at det er et Southwood spisebord, jeg kjøpte det for et års tid siden. Jeg har rett og slett ikke gjort noe med det, men jeg er enig meg deg i at det er litt vanskelig å tørke av pga. den ru overflaten. Søsteren min har samme bord, hun har impregnert det og da ble det nok noe mørkere i fargen.

Mvh
Lena // Mrs. Monday

Lottemora sa...

Knallfin! Så lurt å hamstre fine lyspærer mens de enda fantes da. Det tenkte ikke jeg på.

Link within

Related Posts with Thumbnails