.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

søndag 29. juni 2014

Et lite....


..... bilde fra trammen, og gode ønsker om en fin ukestart i morgen :). 


Klem fra Lise

5 kommentarer:

Merete - Lys lilla sa...

Koselig :-) ønsker deg en riktig fin sommerdag i morgen :-) Merete-smil :-)

MissMette sa...

Koselig på trappa di, Lise ღ
og flotte markblomster du har
plukket med deg hjem i innlegget
under her også :) Jeg er svak for
Hundekjeks og kløver ღ men jeg
har ikke vært så flink med å ta
med meg slikt når jeg har vært
ute på tur - er så kaldt, og har
ikke fått den helt store sommer
følelsen ennå :) Håper i alle
fall på en KNALLFIN uke som kjæm!
Fin uke til deg også, klem fra
Mette :)

Unknown sa...

Så koselig på trappa :)

Takk og ønsker deg også en fin uke og fine sommerdager !

Sommerklemmer fra Monica

Bestemors gamle laken sa...

Fin sommerstemning fra trammen din:)
Ønsker deg ei feiende flott uke<3

Klem Gerd Kr.

Sommerhuset i bakken sa...

Sjarmerende bilde! Veldig koselig hos deg ;-)

Ønsker deg en herlig kveld!

Link within

Related Posts with Thumbnails