.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

lørdag 7. mai 2011

Redesign! Masse inspirerende før/etter bilder!



Jeg elsker å se før/etter bilder!
Utrolig hva noen klarer å trylle frem ved hjelp av litt maling og god fantasi :)


Se bare feks for en forvanlig denne kisten har fått!
Utrolig lekker!




Alle bildene i dette innlegget har jeg funnet hos bloggen  Better After, etter et tips fra malingsdamene  :)

'

Lar bildene tale for seg :)


































Inspirert?
Hva var din favoritt?



Redesign står også i fokus når Askeladden brukthandel arrangerer en  "Inspirasjonskveld" ons. 11. mai kl 18 :) Lokale interiørbloggere, kremt...hint hint,blir også tilstede for å vise frem noen av sine egne redesign-prosjekter ;)

Ska førtæll meir i næste innlægg, men kajn avslør at eg e rimelig skitnærvøs no ja, fnis *nervøs latter*

God helg! 

Klem fra Lise

21 kommentarer:

BME sa...

Så utrolig inspirerende å se "forvandlingen" :) Vært på utallige loppis siste uken, og i tillegg gått amok i et dødsbo. Terassen er full av skatter (som andre kaller skrot)...og jeg full av maling :)

Franske drømmer sa...

Så moro! Utrolig hva man kan få til med kreativiteten i behold ;-) Mye flott inspirasjon her ;-)

Hihi, jeg lo godt selv også av kommentarene fra deg og Ælingen ;-) Skulle hilse så mye til deg fra han ;)

Ønsker deg og mannen en finfin helg! Nyyyt den! Vi har hatt besøk av Helges tante fra Mo nå, forresten;)

Klemmer

Janne sa...

Ja her var det mye inspirasjon:) Likte godt kista og den benken som havnet på badet:)
Ha en fin lørdag!
Klem fra Janne

Anonym sa...

Utrolig mange flinke damer. :)
Syns alt er like flott jeg.
Ønsker deg er herlig helg
Lisemor.
Klems.

Sandra sa...

Så utrolig mye kult re-design. Minikjøkkenet var noe av det kuleste jeg har sett! genialt=)

Anonym sa...

Hei.
Mye fint.
Må berre spør. Den nederste var det en palle?
I tilfelle genialt.
Grethe i Stamsund.

Tove `blogg verden sa...

Så gøy!! Elsker Før/Etter bilder jeg og : ) !! Inspirerende!!
God helg
klem Tove

Unknown sa...

Fantastisk!
Jeg elsker og før og etter bilder;)
Får så lyst til og male da, hihi...
Min favoritt her er nok det lille kjøkkenet, fy søren så flott, med dør og vindu og greier;)
Hadde nok valgt en litt annen farge, men kjempesøt ble den;)

Ha en fin fin lørdag!

Klem Line

Solstrålå sa...

Favoritten min var kofferten!
Så utrolig hva litt maling kan være!
Ønsker deg en fin søndag!
Goe klem fra Sol

mamma i nord sa...

Å det er helt fantastisk å se hvor kreative enkelte er.

Dette var noen supre forandringer.

Spesielt den kommoden/skjenken som er brukt til vask på badet, var jo helt nydelig.
Drømmen min er noe slikt,men det er ikke flust av slikt her oppe i nord.

Ønsker deg en fortsatt fin helg.

Anonym sa...

Oioi her var det masse stilig!!
Digga det rosa kjøkkenet eg da!! Utrolig kreativt må eg si :)

God søndag♡

Klem

Unknown sa...

Hei
Nå har jeg vært inne her lenge og lest på innleggene dine og historien om Fossestue. Veldig spennende. Bloggen din er nydelig både designet og måten du skriver på.
Så nå følger jeg deg videre:o)
Ha en fin søndag!

Bekka sa...

Så mange flotte forvandlinger her, inspirasjon i bøtter og spann! Vanskelig å velge seg ut en favoritt. Men det rosa barnekjøkkenet var var nydelig da, veldig kreativt tenkt :)
Ha en flott søndag!
Klem fra Bekka

Hos Jorunn sa...

Wow, snakk om store forandring!!! Favoritten er nok kisten og så kommer skattol og sjenken og gyngehesten er jo også supersøt, da! Gøy med før og etter bilder!! Ha en flott søndag, Lise! Klem fra Jorunn

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Lise!

Takk for hyggelig hilsen:) ... og takk for det fiiine skiltet! Jeg havnet ute på veggen, det passet best der;))

Ha en herlig søndag!

Klem klem
Anette:)

p.s. vi sees vel på Glansdagen, Lise?

Maris Gyngestol sa...

Så mange kule, og ikke minst kreative idéer!
Likte spesielt godt den gamle europallen, som var blitt til hyller og oppheng av diverse ting..
Den var RÅstilig! :)

Ha en fin dag!
-Mari

Caroline sa...

Hei der!!!
Utrolig mye flott redesign her ja,skikkelig inspirerende:)
Det er jo egentlig bare fantasien som kan sette grenser for hva en kan få til ut av brukte ting...
Ha en fin søndagskveld:)
Klem Caroline

VillaVårfrubakken sa...

Hei på deg, ja dette var kjempefint. Hadde vi hatt litt mere tid så.....nå må jeg styrte på arbeid, vi sees på onsdag. Her er det meldt 18 grader idag utrolig, kos deg i finværet....klem

Villblomsten sa...

Så mye flott og gøyt ! :-)
jeg elsker gjennbruk - så den nettsiden må jeg titte innom :-)

Villblomsten sa...

Hei igjen :-)
Jeg har linket til deg i dagens innlegg :-)
jeg ville bare si ifra :-)
( håper det er ok )

Unknown sa...

Hi there! Thanks so much for the sweet shout out! I'm so glad you enjoy my blog :)

Link within

Related Posts with Thumbnails