.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

torsdag 4. oktober 2012

SKOSKAPET....




.... vi har i yttergangen, vekker titt og ofte begeistring hos kvinnelige besøkende i Fossestua :)


Både de som er fysisk innom, og de som har sett det på bloggen.


Har skrevet om det tidligere, men etter at jeg byttet header inne på bloggens facebookside (som nærmer seg utrolige 1000 følgere, kjempestas!) , har det tikket inn flere mail i innboksen med spørsmål om pris og hvor det er kjøpt.

Skoskapet er fra Trend Design,  og er kjøpt på Jokeren uti Kvina (Nordland).  Prisen var ... *host* host* ... 2600,- kr

 Dyrt, men selvsagt er det høyst nødvendig med et skoskap.....ikke sant?


 Både stilig òg praktisk! Hva mer kan en kvinne begjære ;)

Skoskapet mitt rommer både sko (kunn damesko, herresko blir for lange og brede), skjerf og luer.....
 ..... og litt snurrepiperier som bla skolester og gammelt skomakerverktøy.
 Elsker den nostalgiske  Skomaker Andersen - følelsen skapet har :)
 

På Mo øser regnet ned i dag, men jeg håper sola skinner hos deg :)

Klem fra Lise

8 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

Kjempeflott skoskap :) Herresko er jo ikke alltid så dekorative heller ;)

Flotte skolester :) Har 2 par, men har så langt bare fått plassert det ene :)

Skjønner at skoskapet var en nødvendighet, det passer flott inn i gangen din :)

Nennes sa...

Så lekkert!

Dette kunne jeg også tenkt meg. :)

amo sin blogg sa...

Mange lekre ting her.
Nyt haustdagen !

Anne-Mari

bestemorshus sa...

Nydelig skoskap...ett slikt skap kunne jeg også tenkt meg ja:)det er lov å drømme....

liven sa...

Så fint!!
Koselig med pynten din der også...altså et skap til både nytte og pynt :)

Runehuset sa...

Lekkert!!!!! Skulle ønske jeg kunne bruke noe tilsvarende her i Runehuset, men med 5 gutter kan jeg bare glemme det. Er heldig om de gidder å sette de pent fra seg på gulvet, kan nok bare drømme om at de setter de inn i et skap... Pynten var og veldig, veldig fin!! Flink du!

God helg

Unknown sa...

Utrolig vakkert skoskap! Det ser en ikke ofte:)) Kjempe lekkert:)) Ha en fin helg. klem lille meg

Ann sa...

Vakkert, vakkert! Vi har ca. 6 kvm skoskap, og likevel tyter det ut av det, tror jeg må ta meg selv i nakken og rydde litt! ;)))

Klem, Ann.

Link within

Related Posts with Thumbnails