.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

søndag 6. oktober 2013

Fossestua i avisa!


Kjempestas å bli spurt, men "litt" skummelt også......å bli oppringt av lokalavisa som lurer på om de kan få komme på besøk i Fossestua, og intervjue meg ang bloggen.

 Skal love dere pulsen fikk fart på seg!

 
 Det har vært 14 nervøse dager her hvor jeg har gått og ventet og gru-gledet meg til artikkelen skulle komme på trykk, så nå var det mildt sagt herlig å endelig kunne senke skuldrene igjen :).

De av dere som kjenner meg godt vet hvor mye dette faktisk "krevde" av meg, så jeg må si at jeg er rimelig stolt over meg selv for at jeg turte å si ja til dette, og ikke minst for at jeg klarte å gjennomføre det også :).


Fikk desverre ikke noe link til e-avisa som jeg kan gi dere, men de av dere som har lyst til å lese artikkelen, kan titte på bildene (avfotografert fra avisa)  jeg legger ut her.

PS: Bildene blir større om dere klikker på de :).
 











Minner om at dere finner bloggen på facebook også :).


Ha en fin dag dere!
Klem fra Lise :)

12 kommentarer:

liven sa...

Så gøy da, og vel fortjent med omtale :) Du har det så koselig!

Ha en fin søndag Lise

liven sa...

Hei igjen
Det er en butikk på Amfi-senteret her. Hun har facebookside og heter
Hvite fjær&hjerter.
Spør om hun vil sende, ellers kan jeg være behjelpelig :)

Hulda sa...

Gratulerer med reportasje i avisen. Det ser jo fint ut dette. :) Jeg hadde nylig flere bilder i en avis her, artig. :)

Landcharm sa...

Flott reportasje! Det ser så hyggelig ut hos deg.

Brunt sukker sa...

STAS
HERLIGE BILDER
OG FLOTT REPOTASJE FRA DIN KOSELIGE HEIM
KLEM ELI:)

Hos Jorunn sa...

Gratulerer så mye, Lise!!! Artikkelen ser kjempefin ut, det var kjempegøy!!!

Ha en fortsatt fin søndag, klem fra Jorunn

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Så gøy ! Og takk for flott kommentar hos meg :)
klemmer !

Sommerhuset i bakken sa...

Så gøy! Grattis ;-) Morsomt å komme i avisen - og artikkelen og bildene ser kjempefine ut - akkurat som huset ditt ;-) Vel fortjent!

Så hyggelig at du likte regnfrakken min ;-) Jeg er veldig fornøyd med den - og har brukt den masse. Og...jeg har faktisk kjøpt den på Europris ;-)

Ha en super kveld!

Anonym sa...

Gratulerer Lise,så koselig.<3 Nydelig innlegg.
Klemmer.

Caroline sa...

Såååå stas!
For en flott reportasje i lokalavisen din da:)
Dette fortjente du,dere har et nydelig hjem!
Ønsker deg en fin ny uke:)
Klem Caroline

Lottemora sa...

For en fin reportasje ja, dette klarte du med glans :)

Marikki sa...

Hej Lise!

I just found here:)
Your photos are so beautiful from your lovely home, so cosy!!♥
I love all kind country chic:)

Kram,
Marikki från Finland

Link within

Related Posts with Thumbnails